Pagini

20 oct. 2012

De ce iubesc barbatii

Iggy Pop-The Passenger
De cand Cartarescu domn a publicat renumitele motive pentru care iubeste femeia,am ajuns sa le citesc de atat de multe ori incat le-am invatat.Pe randuri.
De cand Cartarescu domn a publicat renumitele motive pentru care iubeste femeia,m-am intrebat si lamurit de ce iubesc barbatii.
De barbat nu-ti pare cuvantu' bun,opreste-te din citit.
De barbat nu-ti pare cuvantu' bun,pune tip.

Si daca femeile le iubesc si pentru atunci cand pot fi masculine,barbatii ii iubesc pentru ca-s masculini si-atat.
Ca nu merg la sala sa-si adauge bile de muschi lucrat si nesanatos la aspect.
Ca nu-s la fel de slabi,cu picioare la fel de firave.Si calca apasat cand is in skateru' cu limba lata.Si-n tenesii rupti in ambele parti,cand is tenesi pe bune.Si-n bocancii grosi.Si-n pantof clasic.
Si-mi emana putere.Altfel de putere.
Ca-si poarta boxerii de culoare neagra.
Fara s-arate jumate din ea.
Si esarfele ori fesu',aruncate neglijent si cu scop.
Ca n-au nevoia in ei de a-si ascunde cu fard si crema.Dar au nevoia in ei de a se uita in oglinda.
Ca le pasa.
Ca-si fumeaza tigarile in mii de feluri.
Ca-s diferiti.
Ca-s sexi si cuceritori.Insistenti cu limita si nedichisiti.
Ca nu put.Doar miros.
A lotiune putina,sa n-o uiti c-a fost buna.Pe piele proaspat rasa.
Si daca nu,pentru ca au pe ei obsesia mea.Pentru ca-mi place sa zambesc cand zic ca m-am intepat in barba,dupa pupat.Ca-mi sunt mai maturi,cand e aranjata in modul lor.
Ca nu inteleg de-ale femininului.Da' se chinuie.
Cum se chinuie sa faca ceva de bine.
Ca nu fac orice.Oricui.Oricum.Oriunde.
Ca nu-s sufocanti si disperati.
Ca-s cu minte ascutita.
Gust bun.
Sau normal si simplu.
Ca mi-s mai multi si aproape.
Ca-s buni de analizat.
Si fara pret.
Ca le pot umbla in par,fara sa ma astept la fir deranjat.
Ca-s romantici si ce-ti mai vrea mintea,numa' cand au cu cine si vor cine-le.
Ca scriu randuri pline de fascinant.
Ca vad in femeie muza si inspiratie.
Ca-s duri.
Si rosesc.
Ca-s sensibili,da' le iese cand nu vor s-arate.
Ca dau misoginismul si perversitatea pe sentiment.
Ca au voci groase si mint frumos cu ele.
Ca se abtin de la gesturi proaste cand e de abtinut.
Ca nu fumeaza trabuc cand n-au habar.Ca nu tin paharele cu tarie scumpa in mana cand n-au habar.
Ca se lasa bagati in discutie cu feminin fara sa se simta superiori.
Ca-si poarta pletele la fel cum isi poarta chelia.
Ca singurele poezii tiparite pe care le citesc si-si pun mereu amprenta la mine,sunt ale lui Stanescu.
Ca singura moda de pe podium pe care-o astept si-si pune amprenta la mine,e fabricata de barbat.

Ca am o lunga lista cu motive care sa-ti spuna de ce iubesc barbatii.
Ca-s barbati.Si parte din lume e a lor.

pampam.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu