Pagini

20 ian. 2013

Bună!Sunt fată şi am părul scurt!

 Modest Mouse-Ocean breathes salty
Gen feminin.
Păr exagerat de lung pentru un om,în trecut.Scurt şi ras exact pe partea stângă,în trecut.Mediu,în trecut.Scurt spre foarte scurt,după stare şi chef,momentan şi pe viitor.
Mă regăsesc în descrierea special gândită şi proaspăt citită la.Pentru unele fete.Pentru acel tip de feminin.Tipul ăla.Tipul ăla cu părul scurt.Poate la fel de scurt ca omul de mi-e mai mult decât prieten.Tipul ăla care e scos de la feminin şi băgat la om ciudat ce nu atrage.Tipul ăla de feminin care are o problemă,evident,din cauză şi pentru că îşi poartă pletele scurte.Pletele scurte poartă ghinion.Inevitabil și fără cale de întoarcere.Tipul ăla pe care ar fi bine să nici nu-l mai bagi în vorbă.Tipul ăla ce nu primeşte admiraţie.Că-i părul scurt şi pentru că-i părul scurt,tipul ăsta de feminin n-ar trebui să mai fie admirat.
Ah.Uitasem că pletele domnişoarei Rapunzel sunt marca feminină a vremurilor noastre.La naiba.
Ah.De menţionat ca noi astea cu parul scurt nu ne plângem de milă cum că n-avem parte de admiraţie.N-am auzit,iar generalizarea se face numai când eşti sigur de ea.Şi dacă aud,rog ciudăţenia cu păr scurt ori să-şi retragă cuvintele,ori să nu-şi mai tundă pletele scurt.Că-ţi asumi când te tunzi să fii o nebună urâtă,desigur.Că rasa noastră-i specială şi nu-i nevoie s-o mai scoţi în evidenţă.

Ah.De menţionat ca minunata mea sexi chelie,mai chelie decât părul omului mai mult decât prieten,da,emana atâta iubire şi pace şi flori şi culori și primea tot pe atât de puteai recunoaşte perioada hippie în capul meu şi pe faţa mea.Încă poţi recunoaşte şi n-am părul cu mult mai lung.Nu ma plâng nici de lipsa de admiraţie a oamenilor de-i vreau.Nu plâng nici după toate privirile unsuroase ale minţilor închise,slavă zeilor.Oamenii pe care i-am avut şi am n-au fost motociclişti,că nu-s ăștia singurii de se riscă să cunoască ciudate cu păr scurt.Unii văd mai mult decât nişte fire lungi şi ameţite,înfășurate şi cărate prost.Ce chestie stranie.O fi ceva putred la mijloc.
Totuşi.Celor ce le place putregaiul frumos mirositor,noi astea cu parul scurt vă primim cu drag în grup.Cu garanţie că, pentru mulţi,lungimea chiar nu-i bai,nu contează,se trece peste,nu-i criteriu definitoriu de-al bunicii și ce mai vreţi voi.
sursa
pampam.

10 comentarii:

  1. Mie-mi plac fetele cu părul scurt. Poate găsesc și ceva atrăgător la ele, poate așa e moda. Nu spun că nu-i șade bine unei tipe înalte pe tocuri și zveltă, cu un păr mătăsos care-i acoperă trupul, cel puțin până la jumătatea spatelui, dar și fetele cu părul scurt pot să atragă priviri, mai ales dacă-și găsesc stilul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acord
      unora le stă mai bine cu scurt şi stil şi tot neamul,chiar mai bine

      Ștergere
  2. Mie una, părul scurt la o fată îmi inspiră încredere. Arată că ştie şi că poate pune piciorul în prag unor prejudecăţi şi să zică "nu" stereotipului mult prea banal.
    Eu una n-am părul lung, da' nici scurt. Undeva la mijloc.
    Şi-ti zic succes cu noua "freză" şi poart-o ca atare. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact
      şi dacă nu-i o distracţie să spui nu stereotipului,atunci ce?!
      thanks:)

      Ștergere
  3. Oricum, aștept să mai dai detalii... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dau,dacă-mi zici şi despre ce

      Ștergere
    2. Păi... despre aspectul tău de după tuns. Estetica părului după ceva timp. Cert e că lupul își schimbă blana dar năravul ba. Eu nu te cunosc face to face, te cunosc doar din scris.

      Ștergere
    3. ;))
      aspectul meu de după tuns e..același ca și înainte într-o variantă mai bună,zic....cu mici chestii schimbate,că omu' se schimbă chiar și dacă nu se tunde
      blana mi-o epilez și schimb regulat
      năravul..hm..ăsta-mi place să mi-l țin mai mult câteodată :D greșeala mea

      Ștergere
  4. Cred ca alegerea de a avea par lung sau scurt tine doar de personalitatea si gusturile fiecaruia. Depinde mult si de forma fetei, a corpului chiar. Sunt persoane carora nu le-ar sta bine cu parul scurt, sau din contra.
    Eu am avut si parul scurt (de vreo doua ori, cand eram copil) si foarte lung si, personal, daca l-as taia chiar nu mi-ar sta bine... in schimb acum vreau sa-l las pana la fund.
    Trebuie sa intelegem ca gusturile difera. Asta inseamna ca da, exista multe persoane care nu concep ca o fata sa aiba parul scurt - dar pentru asta nu trebuie nicidecum generalizat. Societatea nu este impotriva parului scurt in privinta fetelor, doar o parte a ei. Exact ca in cazul parului lung la baieti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dap,ţine de personalitate,faţă şi astea,de cât de bine poţi să-l porţi şi să-l ai
      înțeleg mereu gusturi diferite şi nu condamn,mai ales din cauza părţii despre care zici şi tu că-i împotriva părului scurt,deci a mea,deci generalizează,deci ştiu cum se simte

      Ștergere