Pagini

24 mai 2013

Ora de română:d-ale carnavalului.Feminin

 Bob Dylan-Like a rolling stone
Am amânat postarea asta doar vreo 5 zile,numa' ca să nu fie o întreagă cenzură,de la primul la ultimul cuvânt.
Nu garantez nici acum pentru mica parte şi gura slobodă de toate zilele în care am nervi inutili și mi-e greu să ignor.

Eu,printre gramatică şi literatură,am învăţat de la doamnă profă de română ceva chestii de ţinut minte.
Am învăţat că fetele degeaba îs ele frumoase,dacă-s şi proaste.
Adevăr grăi şi nimeni n-ar fi zis-o mai bine.

Din grasă te mai faci slabă dacă vrei,din slabă te mai faci grasă dacă vrei,urâţenia ţi-o mai sculptezi.Prostia o să-ţi rămână companie pe veci,după şi înainte.
Să nu se înţeleagă că vorbesc despre oamenii proşti care trec de prima tinereţe şi încă nu ştiu cât e 2 plus 2,nici de oamenii proşti care nu ştiu să facă lucruri,pentru că încă nu i-a dus capu',nu vorbesc de oamenii proşti care nu-s inteligenţi,da' care pot fi.Cu practică.Mai multă ca de obicei,dar cu practică.
Să se înţeleagă că vorbesc despre oamenii care se nasc proşti,cum ne naştem toţi şi care rămân proşti cum nu rămânem toţi.Care rămân cu genul ăla de prostie de te miri când dai peste ea şi nu-ţi vine a crede.Şi rămân pentru că atât îi duce pe ei,atât îi lasă mintea,atâtea puţine şanţuri au pe creier,atâta puţină scoarţă,atâtea puţine şanse să devină deştepţi.Mai grav la tipul ăsta de oameni proşti e că-s atât de proşti încât să nu-şi dea seama că-a aşa.Ei să se creadă nişte minunăţii ale universului şi să-şi permită să aibă un vocabular,tupeu,comportament,stil de viaţă,gândire şi alte chestii jegoase,cu care să încerce să-ţi dea ţie peste nas.
Să se înţeleagă că tot despre feminin vorbesc,pentru că şi eu sunt feminin şi pentru că mie mi se pare că femininul prost e de toată ruşinea.Pentru că masculinul prost nu mă pasionează şi mi-e dat să cred că în nicio altă specie n-o să găseşti spiritul de mahala şi falsă emancipare de oraş,care zace în parte din tipele pământului şi care se face şi mai evident când nu-i cap şi minte,oricât de feministă aş fi eu.Pentru că nu poţi să fii doar atât tipă,proastă,vulgară,urât-crescută şi atât.

Eu ştiu că multe din frumoasele amintite mai sus mă cred pe mine o geloasă invidioasă,dacă le-am zis astea.
Eu ştiu că multe din ele fac tot ce fac în majoritatea timpului,pentru că suferă din lipsă de atenţie şi-o caută şi-n cel mai mic colţ.Dacă s-ar putea să fie afişate pe-un întreg panou al Galaţiului,ar face-o.Sigur,nu caută doar atenţie da' deja e alt subiect,geloziile mele sunt puse pe chestii mai bune de ce ai tu,iar cei de tre să mă ştie,mă ştiu.

pampam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu