Pagini

13 iun. 2013

Ora de română:răvaşe

El Negro-Lasă-mă
Pentru că atunci când n-am ce face gândesc mai mult decât atunci când am,mi-am adus aminte că în prima oră de română din anul ăsta,am scris nişte bilete de câte două degete.Cu ce-a fost de rău în 2012.Cu ce vrem să fie de bine în 2013.

pe mine m-au dezamăgit reacţiile unora la care nu m-aş fi aşteptat,m-au dezamăgit reacţiile mele în unele zile,la care nu m-aş fi aşteptat.Georgiana
Posibil să mai fi scris ceva de nu mi-a rămas în minte.Şi altele n-au fost atât de importante cât să le scriu.
Important e că după aproximativ 36 de bilete,concluzia era că suntem nişte foarte deprimaţi şi trişti şi anxioşi.
Important e că eu nu suport niciuna din astea şi că de atunci m-am zbătut ca peştele pe uscat să-mi şterg toate chestiile toxice şi toţi oamenii toxici.Pentru că regula fericirii cu numărul nuştiucât spune că oamenii toxici trebuie şterşi.Nici nu mai ştiu de câte ori am zis că-i gata şi n-a fost.Până la curăţenia de vară  şi până azi.
Că mi s-a adunat deja un grup de oameni de care nu mai vreau,nu mai trebuie şi nu mai pot să aud.
La care da,am ţinut şi posibil să mai ţin,dacă o să stau să mă gândesc.Pe care i-am vrut şi avut.După care am plâns şi mi-au curs balele.De care da,mi dor şi posibil să-mi mai fie. Da' de care nu trebuie să mai aud.
Asta înseamnă că sunt de la foşti la neamuri,de la prieteni la cunoştinţe.
Că lor le e mai bine,că şi mie.
aşteptările sunt rădăcina dezamăgirilor.

eu vreau pe anu ăsta o vară bună,prieteni,mare,pe tine,oameni noi,amintiri noi,în pădure la bunica,medie peste opt.Georgiana
N-am făcut decât să irosesc din nou cum irosesc eu de obicei.Normal că am deja prietenii,am deja pe tine,am deja media peste opt de când mă ştiu,am deja în pădure la bunica de când mă ştiu.Fie,să la am dublate.
Important e ca acu să vină vara şi să începem iar să frecăm mentă,trenuri şi plaje,sticle,locuri,cuvinte,vieţi.
Şi altele.
lumea se schimbă şi ea.E mai paşnică aşa.

pampam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu