Pagini

29 ian. 2014

100 de zile de fericire

Aici am dat peste chestia asta mișto. 100 de zile în care să-ți faci timp și chef să recunoști un motiv de te-a făcut să te simți bine în ziua aia. De să-l pozezi.100 de zile la rând. 100 de poze. (posibil ca peste o săptămână să nu mi se mai pară mișto, da' nici nu contează. de fapt, fascinant e că, în loc de obligațiuni, te-apuci de mofturațiuni)
Și-am zis că e ceva de pe listele alea cu nu știu câte lucruri pe care le faci într-o viață. Mai ales când mi frică să ies afară, gândesc atât de mult c-o dau din fericire în supărare, iar viața mea devine una prea sedentară, că mă învârt între liceu-BAC-atestat-admitere.
100 de zile o să fiu fericită pe facebook și pe blog. Pentru că facebook-ul e singura variantă cu tag pe care pot s-o aleg și pentru că la blog țin prea mult ca să nu vă umplu și vouă feed-ul cu fericiri.
De mâine.

Și da, se poate și fără. Eu vreau cu.

Dacă încercați, spor!
Dacă nu, fiți fericiți și fără!

pampam.

7 comentarii:

  1. Păi, și unde ești pe facebook, să vedem cum e cu fericirea asta? Se ia, e o boală?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi, facebook-ul pe care nu-l folosesc e în pagina de contact. fericirea se transmite, dacă ai cui:)

      Ștergere
  2. Aș lua o porție ... dar nu îi cred nici eu pe ăștia cu 100 de zile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, de fericire, Joe ... SAU ... pentru că eu nu cred în fericirea care durează 100 de zile. Nici măcar 50. Fericirea este ca orgasmul ... intens și .... depinde de durata fiecăruia. :-)

      Ștergere
    2. hum, te-aș putea contrazice, dar țin prea mult la argumentele cu orgasm și n-o s-o fac

      Ștergere
    3. :-) Ești o drăguță ... păi, cum să poți contrazice așa ceva.

      Ștergere