Pagini

17 feb. 2014

2 ani de Pampam

Deci. Se fac 2 ani.

Ce-am făcut în 2 ani de Pampam?
M-am plâns, râs, borfăit și iubărit, cam orice fac, doar că pe blogosferă.

Ce fac în următorii 2 ani de Pampam?
Mă gândesc să mă iau în serios. Într-o zi din următorii 2 ani o să ma apuc și eu să promovez blogu'. Undeva.

Ce știu după 2 ani de Pampam?
Că e foarte important să scrii simplu și pentru toată lumea.
Că blogosfera moare în weekend, misterul vieții mele.
Că blogosfera ți-o faci cu mâna ta.
Ce-am strâns în 2 ani de Pampam?

Ink, o tipă mișto și cred că primul om din blogosferă cu care am vorbit (mai mult) și de care m-am atașat. Cât mi-am curățat printre mail-uri, am văzut că încă zâmbesc la comentariile ei din adâncuri. Plus o bere rece în Constăncioara, termenul de valentinobete sau așa ceva și alții. Ina veselă, darnică și care se ridică mereu de pe scaun când te vede. Plus complimente la gărgărițe. Un trece de la Cami, de l-am primit într-o stare proastă a mea și mi-a prins bine. Comentariile, umoru' și urările de bine de la domnu' Mucegai, aș putea să mă laud mai mult, da' știu că într-o zi o să-mi iau o mătură pe șale de la admiratoare și mă opresc. Cel mai retard baftă de l-am primit, dar prea mișto ca să-l uit, de la Petrov. Chestii sănătoase și slănina care face bine la inimă de la Bănceasca. Niște ajutor pe care i l-am cerut Carmencitei și care m-a ajutat bucuroasă și cu sesiunea pe cap. Niște filosofii interesante cu Cristi, dat dispărut. Niște mail-uri în care unu' mi-a zis vrute și nevrute despre mine și despre femei. Niște mail-uri de la alții. Niște de-alea cu ce mișto ești. Niște de-alea cu n-ai mereu dreptate. Niște de-alea de bine de la oameni cu care nu mă cunosc. Toateblogurile.ro. Locuri în blogroll-urile unor oameni pe care-i citeam înainte să am Pampam. Un feed bun. Postări scrise-n minte și oriunde până ajung la blog. Satisfacție. Zâmbete. Știți. Și plăcerea mea principală.

Cam o sută de postări șterse. Mai mult de jumate din bloguri la care am renunțat. Încă un an de blogspot.
Și gata. Ne citim.
pampam.

7 comentarii:

  1. se ridică de pe scaun când te vede pe tine :)) că, de obicei, șade mai departe și se uită și urât dacă vrei să cumperi vreunul dintre obiectele ei preferate de pe masă :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mă simt specială că nu știu cum te uiți urât;)) de fapt, cred. nu te-ai uitat, nu?

      Ștergere
    2. dacă mă uitam urât, ai fi știut! :)))

      Ștergere
  2. LMA pam! Celalalt pam ti-l acord mai tarziu, când te faci mare! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai, mulțumesc! pam e singur fără celălalt pam. iar eu sunt mare:(

      Ștergere
  3. Pampampampaaaaam. Am revenit. Şi tocmai am murit de dulce. :) Ai cel mai tare blog, de citit la o ţigară, de citit pe tren, în pat, sub pat, la orele de atelier, loc de hiper-inspiraţie şi cred (defapt chiar aşa este) că ăsta micu' (Pampam) e cel mai citit bloguleţ de către mine. Şi toate comentariile mele din adâncuri sunt pe bune şi deşi unele-s scrise în stare euforică, tot sunt pe bune.
    Keep it going, c-am revenit în blogosferă, iar tu tot mişto scrii. Te citesc în continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hopa, ia uite cine s-a întors la viață :).
      băi, săru' mâna mult, și eu am murit că m-ai lăudat atâta și m-ai umplut de zâmbete. și e ok, starea euforică face bine la organism:))
      vorbim și ne citim!

      Ștergere