Pagini

17 ian. 2014

Zău că nu-s o scârbă

Știu că oamenii mă cred o scârbă. Nu mereu, nu oriunde, nu oricând, da' știu că las impresii de scârbă.

O tipă îmi zisă într-o zi că mi-ar trebui niște lămâi, pentru c-am aruncat un pix pe bancă cu un gest de foarte mare plictiseală și lehamite. Dar asta e o stare generală de la liceu, pana mea. Nu pot să fiu un om super de treabă cât stau toate orele alea pe un scaun de lemn și fac un mare nimic printre care, slavă zeilor, se mai bagă niște urme de ore mișto și stări bune ale fetelor mele.
Ea a înțeles că sunt o scârbă ignorantă, cu aere și fumuri. Nu-s așa. Nu mereu, nu oriunde, nu oricând, nu cu oricine.

Și când par așa, par pentru că sunt un om obiectiv și realist. Să-ți dai seama că ești mai deștept decât un prost, mai talentat, mai frumos, mai bun, mai inteligent, mai sus decât jos, chestia asta nu te face un ignorant și-un arogant și-un om cu un ego foarte mare și cu impresii foarte multe. Te face doar un mai deștept, talentat, bun care știe astea. N-o să însemne că din cauza asta nu te văd pe stradă. Nu te văd pe stradă, că m-ai făcut tu să nu te văd pe stradă, că nu-mi placi foarte mult, că n-avem nicio treabă și că e mai ok să nu ne vedem pe stradă.

Și dacă nu vorbesc cu unu' cu care nu vreau să vorbesc, atunci e pentru că eu cred că n-avem ce să vorbim. Nu pentru c-aș fi superior, ci pentru că nu avem ce să vorbim. Și n-aș vorbi cu tine nu pentru că sunt un om nașpa care nu crede că pacea lumii și să fim toți niște oameni mai buni unii cu alții, ci pentru că eu cred și-n pacea aia cu putem să fim mai buni doar prin faptu' că ne suportăm și acceptăm tacit.
Cred că e loc sub soare pentru toți, da' nu cred că e loc sub soare pentru noi, toți, să ne iubim la infinit, să ne îndrăgim și să ducem o viață minunată împreună. Că încă nu ne apropie pe toți atât de multe lucruri.

Și dacă încă mai las impresii de scârbă, atunci se întâmplă când nu-mi pasă, mă doare în fix, în fund, în cot și în căcat. Pentru că pe mine chiar mă doare de multe în fix, în fund, în cot și în căcat. Sunt de obicei chestii de care nu tre să mă doară.
Și dacă încă mai las impresii de scârbă, atunci se poate să ți se pară.
Și dacă încă mai las impresii de scârbă, atunci unele lucruri nu se schimbă și pe mine mă doare-n fix. Pardon, acum sunt o scârbă.

pampam.

2 comentarii: