Pagini

5 mar. 2014

Fete (2)

Nu înțeleg tipele frumoase care au tipi urâți, dar e ok, accept asta, că mă tot chinui să-mi bag în cap frumosu' meu e urâtu' tău și urâtu' tău e frumosu' meu.

Da' pe astea care se agață de toți oamenii care le fac rău, de toți ăia care le rănesc în fundurile inimilor lor și-apoi își plâng zilele de nebune, de toate resturile și rebuturile care vin, fac ce vor din tine, pleacă, iar vin, te freacă ca pe ușa de la baie când ai mulți musafiri, pe astea nu le înțeleg neam.
N-o cred pe asta cu iubirea mare nici dacă m-ai tortura. Aș muri torturată și tot n-aș crede în de-astea cu iubești un om așa de mult încât îi ierți orice, iubești un om așa de mult încât îl accepți cu toate rahaturile, defectele și porcăriile de pe lume, iubești un om așa de mult încât îți pierzi viața pe care nu ți-o face el fascinantă. Hai, să mă lăsați, că așa zic și femeile bătute vânăt, că ele iubesc pe om și n-au ce face, nu pot pleca, suportă bătaia. De ce să nu ne omorâm din iubire, că iubirea e așa un sentiment frumos? De ce să nu ne întoarcem la toți ratații care-și bat joc, genul ăla care vine la tine, da' pe drum se găsește cu alta și trece o fugă și pe la ea.
Și dacă suntem de-aceeași vârstă și ai relații de vârsta asta și vii și-mi zici că iubire absolută la infinit, fac orice pentru tine, când nici nu-ți trece prin cap ce e orice, să mă lași din nou. Mai bine-mi zici că plăcere și dorință și că-l vrei pe ăla și-o să-ți zic că și eu vreau mult pe fostu' meu sau alte chestii, da' uneori chiar tre să se termine sau chiar nu se întâmplă să fie.
Bine, iartă o dată, a doua și-a treia, da' desprinde-te la un moment dat, că te iubești, nu te războiești și că oamenii, zilele și viața nu intră în sac.

Nu-mi dau seama cum ajung tipele cu minte la cap să se prostească din niște chestii de doi lei, dintr-o floare cu care nu se face primăvară, dintr-un gest mic și convingător pe care ăla îl face așa convingător că are antrenament.

Mai rău decât să te tot întorci la un rebut e aia cu stau într-o relație ca să nu stau singură, stau într-o relație până apare altcineva, stau într-o relație de nevoie, stau într-o relație că poate se mai întâmplă ceva bun. Cât de trist și grav să fii când stai cu cineva pentru că trebuie, pentru că restu' au relații, pentru că nu vrei să se zică despre tine că ești singur, pentru că n-ai ce face și tragi de lucruri până se schimbă ceva și te lovește fericirea.
Cât de trist e să stai cu cineva despre care ai păreri foarte proaste legate de orice și care nu-ți dă nimic în afară de un sărut și-o plimbare amărâte.
Și cât de trist e să știi asta, dar să negi sau, mai aiurea, să știi asta, dar să nu vrei să schimbi ceva.

Cum e să meriți lucruri bune și să știi că le găsești, dar să te irosești cu toate nimicurile care-ți stau în cale și nu le dai la o parte.

pampam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu